Boehringer Ingelheim je v prvej dvadsiatke vedúcich farmaceutických spoločností zameraných na vývoj a výskum celosvetovo. Má 130 ročnú tradíciu. Hodnoty, ktoré nás ženú dopredu sú starostlivosť, nezávislosť, zodpovednosť a inovácia.
Value through Innovation
Naša korporátna vízia - "Value through Innovation": Ciele a presvedčenie Boehringer Ingelheim sa dajú zhrnúť do jednej frázy: Hodnota prostredníctvom inovácie. Táto vízia nám pomohla vybudovať naše silné stránky a vytvoriť náš osobitý charakter. V konkurenčnom a rýchle sa meniacom svete sa neustále mení hodnota produktov, služieb a spoločností. Dnes sa dá skutočná hodnota pre zákazníka vytvoriť len pomocou neustále sa vyvíjajúcich nových riešení a zlepšovaní toho, čo už robíme.
Lead & Learn: Súčasnou fázou nášho vývoja je koncept „Lead & Learn“. Od roku 2004 určuje cesty, ktorými Boehringer Ingelheim realizuje a prináša Value through Innovation. Ako naša korporátna kultúra je Lead & Learn o ľuďoch v Boehringer Ingelheim a o ich spolupráci.
Naša vízia korporátnej kultúry: Princíp Lead & Learn nahradil pôvodný koncept Vision & Leadership, ktorý založili v roku 1993 akcionári a Dozorná rada korporácie Boehringer Ingelheim. Vízia, ktorú Boehringer Ingelheim vytvoril v celosvetovom meradle, bola vybudovaná na korporátnej vízii Value through Innovation. Odvtedy sa naša korporátna kultúra vždy riadi touto víziou.